CBD Olie

Omdat wij als kunstenaar vaak openminded zijn en ons dus ook vaak bezig houden met andere dingen die in de intellectuele cultuur veel voorkomen kon de cbd olie hier dus ook niet missen. Wij hadden bedacht deze olie zelf te produceren waardoor we dus een aantal planten verzorgden in een mooie kas en ze zeer zorgvuldig bij hielden wat betreft licht, temperatuur en vochtgehalte. Alles bleek fantastisch te gaan en brak de dag aan om van deze planten de olie te maken waarvoor we een speciale pers hadden aangeschaft om de planten te persen een zo de olie direct van de planten te verkrijgen. Dit ging dus helemaal de mist in omdat er veel meer voor nodig is dan een pers om de daadwerkelijke werkende stof te kunnen scheiden van de rest en deze te kunnen gebruiken voor de vele aandoeningen waar het voor bestemt is.

Ondertussen zijn we wat ouder en is het ons duidelijk geworden dat we deze dingen aan de experts over moeten laten. Je zou kunnen zeggen dat dit ook een vorm van kunst is. Een goede olie moet je dan ook zoeken en is niet overal verkrijgbaar. Een zwakke cbd olie kan zijn werking niet doen en waarvan je de positieve effecten dus niet zal kunnen ervaren. Daarom is het beter eerst een paar producten te vergelijken voordat je deze gaat kopen. Wij hebben een goede olie gevonden op de website van cbdwietolieshop maar de keuze is natuurlijk aan jou.

Deze olie heeft geen psychoactieve werking maar is wel zeer rustgevend waardoor het vaak wordt gebruikt bij mensen met epilepsie. Voor mensen die gespannen zijn of last hebben van slapeloosheid is de cbd olie ook een grote uitkomst. Wij maken tot vandaag de dag gebruik van de cbd wiet olie in plaats van reguliere geneesmiddelen omdat we er vanuit gaan dat ons organisme een deel van de natuur is en dus op een natuurlijke wijze behandeld moet te worden.