Jubel banner

Jubel kinderkleding

Bij jubel hebben we dit jaar een beroep gedaan op de federatie van kunstenaarsverenigingen en hebben we de kunstenaars die hierbij aangesloten zijn gevraagd om onze nieuwe collectie te inspireren met de leukste prints en kleuren voor het aankomende seizoen, waardoor dus de gehele Jubel kinderkleding collectie geïnspireerd is op de  urban art kunstenaars die de mooiste designs voor onze kinderkleding hebben ontworpen. Super trendy outfits met de leukste en stoerste prints voor de kleine rakkers waarbij de zoete kleurtjes verleden tijd zijn en de kleding  uitgevoerd is in een stoere vlotte stijl voor zowel jongens als meisjes. Justin Woods en Kirsten Sachs zijn de ontwerpers die deze collectie hebben samen hebben gebracht met een speciale aandacht voor kunst.

Volgende week wordt voor deze kindercollectie een modeshow georganiseerd in het MLA van Amsterdam waar je de nieuwe Jubel kinderkleding collectie van dichtbij kunt bezichtigen. Onder de velen aanwezigƒjubelen kunnen we rekenen op de grote ontwerpers van over de hele wereld die hun mening komen leveren over onze nieuwe collectie en waarvan de reviews gepubliceerd zullen worden in de Marie Clair en de Libelle. Wil jij erbij zijn? Dan kun je kaartjes en informatie vinden op de site  amazingkids.nl. Wij heten je van harte welkom met een drankje en een hapje terwijl je de nieuwe Jubel kinderkleding collectie bezichtigt. Na afloop van de modeshow kun je ook kinderkleding van de urban collectie kopen in een van de stands die we daarvoor gaan opzetten en waar je kinderkleding voor zowel newborns als kleine kinderen en teens kunt verkrijgen. Heb je meer informatie nodig neem dan direct contact op met ons wij zullen je graag te woord staan.